Loteria Nadal 2019

09/12/2019

 

Les darreres setmanes es va fer entrega del talonari amb butlletes de la “Loteria Nacional” d’enguany, per tal que ens ajudeu a vendre’ls.

Veureu que els talonaris són de 10 números, cadascun dels quals es ven a 5€.
L’import a jugar és la quantitat de 4€ perquè l’euro restant és el donatiu que es fa al CEF Gironès-Sàbat. El valor de cada talonari és de 50€.

Per a realitzar la liquidació dels talonaris, el Club posa a disposició diferents mètodes de pagament: (No s’acceptaran pagaments en efectiu)

  • Pagament amb targeta a les oficines del club.
  • Ingrés a compte bancari (CAIXABANK): ES29 2100 8190 1422 0004 0107
    - Amb aquest sistema de pagament alguna entitat pot cobrar comissions de pagament.
    - A l’ingrés es imprescindible indicar el cognom del jugador i categoria. (Ex: Juvenil A, Cadet B, PreBenjami C...) per així relacionar l’ingrés corresponent.


Amb la intenció de donar validesa a la venda dels talonaris és imprescindible tornar al Club el següent:

  • Matriu del talonari
  • Comprovant d’ingrés (Necessari per relacionar l’ingrés amb el jugador)

En el cas de no vendre la totalitat del talonari, s’haurà de tornar la matriu amb els números pendents i liquidar l’import corresponent a la venda.

Sempre que es desitgin més butlletes de la Loteria, es podran demanar a les oficines del Club, segons disponibilitat.

 

La data màxima per a liquidar els talonaris és el 11 de desembre de 2019, improrrogable a següents dates.